torsdag 31 juli 2014

Månadsbilder i juli

Jag hann! :) Månadsbilderna alltså! Vi har varit på en semestertripp till Göteborg några dagar och kom just hem. Insåg plötsligt att om jag ska hinna få in juli-bilderna på rätt sida av månadsskiftet så var det bara att sätta igång!

Min älskade baksida. Lika halv/ofärdig som tidigare detta år, men jag har klippt och rensat bort lite visset även om det inte syns på bilden.


Utsikten från mitt sovrumsfönster. Lite mindre som blommar än i juni men frodigt, skönt grönt!


Framsidan. Häcken har växt i år, Insikten frodas, vi skördar sockerärtor och dill ur pallkragarna. Flammantanzen frodas i växttornet. Allt detta kan jag ju skriva, men det är lite svårt för er att se på översiktsbilden.

Underbara torsdag! Underbara semester!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar