torsdag 2 juli 2015

Nu har jag lite att leka med!

Det var riktigt gott att städa skrivbordet och stänga kontorsdörren efter sig idag! De sista timmarna på jobbet segade sig fram och jag hade svårt att fokusera. Men nu har jag äntligen SEMESTER i fyra långa härliga veckor!

Det ska bli så skönt! Ta dagen som den kommer, sova längre på mornarna och njuta!

När jag kom hem så låg den här högen och väntade på mig. 10 kubik matjord! Nu har jag lite att leka med på semestern! :)

Ha det gott i värmen!
 
 


3 kommentarer:

  1. Vilken härlig jordhög. Lyxigt:) Jag fick hem två lass för några år sedan och det är verkligen lycka:)
    Ha en jätteskön semester
    Sommarkram från Maria

    SvaraRadera
  2. Fnissar lite åt mig själv då jag inser att jag ler glatt då jag ser bilen på din jordhög. Ja, är man trädgårdstok så är man... liksom. Tänk så mycket det kan bli av en jordhög...
    En riktigt härlig semester!!!
    önskar
    Katarina

    SvaraRadera
  3. Ha en riktigt skön semester!

    SvaraRadera