söndag 19 oktober 2014

Månadsbilder i oktober

Här kommer månadens bilder från min trädgård.

Det börjar hösta till sig ordentligt!

 
Asparna fäller sina löv och täcker marken med gult. Det grå vädret med mycket regn förebådar vinter.
 


Heja, heja säger jag om regnet! Så bra för häcken och alla andra växter att boosta mycket fukt inför vintern. Men det är klart - några soliga dagar hade ju inte gjort något!

Tiden rusar iväg och vi har haft fullt upp. Bloggen och datorn har varit nedprioriterad, antar att det måste bli så ibland. Men nu ska det väl lugna ner sig lite så att jag kan ta igen både besök på alla trevliga trädgårdsbloggar och eget bloggande!

So Long!
 
 


3 kommentarer:

  1. Så fint du har det i trädgården fortfarande. Gillar verkligen klippan nära huset och rabatten intill. Ha det så gott
    Anette

    SvaraRadera
  2. Fint du har det! Hösten är här, men idag tog jag på mig för mycket kläder på hundpromenaden, det är ju 15° ute.
    Fin kväll till dig
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Så fint det fortfarande ser ut i din trädgård. Här har det regnat så mycket så nu tror jag att det vore bra om det slutade annars blir det för mycket av det goda!
    Agneta kram

    SvaraRadera